BOTANIC HEAL BOH – czyli ochrona przede wszystkim






Seria kosmetyków Botanic heal została stworzona głównie z myślą o ochronie przed czynnikami zewnętrznymi.  Pełni ona również funkcje przeciwzmarszczkową oraz rozjaśniającą.
Pantenol chroni zmęczoną skórę i wspomaga jej własny proces regeneracji. Derma Solution z roślin jest rozwiązaniem dla zniszczonej i podrażnionej skóry poprzez różnorodną wewnętrzną i zewnętrzną stymulacje. Botanic Heal botanical derma line został stworzony by wzmocnić skórę oraz umożliwić jej regenerację bez użycia konserwantów oraz sztucznych dodatków.

Jak używać?
Nanieść odpowiednią ilość na skórę rano i wieczorem. Wklepać lekko aż do wchłonięcia.




DERMA INTENSIVE PANTHENOL CREAM


Kasia:

Krem z serii Botanic heal był moim kosmetykim numer 1 pod makijaż przez praktycznie całą jesień i zimę, gdy potrzebowałam dodatkowego nawilżenia jak również ochrony przed mrozem i gorącym powietrzem z klimatyzacji. Idealnie nadaje się pod bbcream oraz cushion i nie zostawia na skórze tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Osobiście okropnie nienawidzę uczucia ściągania, gdy skóra jest zbyt sucha. Ten krem okazał się idealnym rozwiązaniem i pomimo tego, że już mamy wiosnę to nadal zdarza mi się użyć go od czasu do czasu.

Dori:          
                          
Kremu z pantenolem używałam całą zimę i muszę przyznać, że byłam z niego bardzo zadowolona. Nawet w naprawdę mroźne dni dość cienka warstwa wystarczała, żeby skóra była dobrze nawilżona. Krem jest też wydajny i, tak samo jak u Kasi, u mnie też dobrze współgrał z bb kremem. Czy kupiłabym go znowu? Zdecydowanie tak. Już to nawet zrobiłam, używam go teraz jednak co jakis czas tylko na wieczór, ponieważ formuła jest dla mnie trochę za ciężka na wiosenne dni.


DERMA DEFENCE BARRIER CREAM

 Kasia:

Z tego kremu byłam średnio zadowolona. Powinien pełnić funkcje nawilżającą, ale widocznych efektów nawilżania nie było. Bała za to tłusta warstwa na skórze. Kompletnie nie nadawał się pod makijaż, a jako krem na noc zdecydowanie był zbyt słaby.



EYE FILL CREAM


Dori:

Krem pod oczy, który nawilża i odżywia skórę. Doskonale ją również wygładza i uelastycznia. Pełni też funkcje rozjaśniającą. 

Jak używać?
Odpowiednią ilość kremu nakładać na dolną i górną powiekę i delikatnie rozmasować. Używać codziennie rano i wieczorem.  


Kiedy kupowałam krem z pantenolem miałam do wyboru dwa zestawy. „Panthenol Cream 1+1” lub „Panthenol Cream + Eye Fill Cream”. Jak widzicie, zdecydowałam się na zestaw numer dwa. I nie żałuję. Na początku muszę jednak przyznać, że jest to pierwszy krem pod oczy w moim życiu. Mimo, że porównania z innymi kremami nie mam, to ten spełnił moje oczekiwania. Oczy mam dość wrażliwe i kąciki są zawsze suche i zaczerwienione. Krem pomógł mi się z tym uporać i widzę różnicę w dni kiedy go używam a kiedy nie. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny, co jest dla mnie dużym plusem. Krem jest też bardzo wydajny.
Czy kupię kolejne opakowanie? Na razie prawdopodobnie nie, a to z tego względu, że chciałabym wypróbować też inne firmy. Ale kiedyś na pewno znów zagości w mojej kosmetyczce.






Komentarze

  1. Czy krem Panthenol Boh Derma Intensive można jakoś kupić z przesyłką do Polski? Kupiłam będąc w Korei i nie wyobrażam sobie że go nie będę miała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popular Posts