Kosmetyk o którym każda dziewczyna w Korei wie, ale o nim nie mówi – Badecasil



Kasia:

Po raz pierwszy na Badecasil trafiłam zupełnie przypadkiem po obejrzeniu reklamy w Internecie. Borykałam się wtedy z dosyć słabą kondycją cery oraz spora ilością suchych skórek na twarzy, więc stwierdziłam, że może warto wypróbować. I tak o to do tej pory seria kosmetyków firmy 23 years old Badecasil na dobre zagościła w mojej toaletce. Jest to nieodłączny element mojej codziennej pielęgnacji skóry. Dzięki niemu moja cera stała się gładsza i zdecydowanie się poprawiła.
Głównym założeniem kosmetyku jest pomoc przy rozjaśnieniu i zniwelowaniu przebarwień, blizn po trądziku oraz nawilżeniu skóry. Dzięki temu jesteśmy w stanie używać mniej kosmetyków kryjących i cieszyć się delikatniejszym makijażem.


Badecasil 7 in 1

Utrzymuje PH skóry na poziomie  3.29. Rekomendowane jest by po użyciu unikać promieni słonecznych tak więc staje się kosmetykiem wręcz idealnym na noc. Formuła jest lekka, prawie żelowa i można łączyć produkt z każdym innym nawilżającym kremem na noc.



Badecasil na dzień.

Lekka formuła idealnie sprawdza się pod makijaż i nie zostawia tłustej, świecącej się warstwy.






Badecasil PeelingDerm Cotton

Jeden z nowszych produktów 23 years old. Dogłębnie oczyszcza, usuwa suchy naskórek, wnika do głębszych warstw skóry, nawilża i przygotowuje do nałożenia kremu. W opakowaniu znajdziemy bawełniane kuleczki nasączone dużą ilością serum bogatego w aktywne składniki. Za pomocą pęsety wygodnie możemy rozprowadzić je na skórze.


Dori:



Badecasilem oczywiście zaraziła mnie Kasia. Z kosmetyków wymienionych powyżej używam Badecasila na dzień. Swoją cerę określiłabym jako dość problematyczną, jednak Badecasil bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Od kiedy zaczęłam go stosować, zdarzyło mi się nawet usłyszeć komentarze, że moja cera się poprawiła! A muszę przyznać, że to dość niespotykane w moim przypadku. Jedno opakowanie zużyte, następne czeka już na swoją kolej. Polecam bliżej przyjrzeć się firmie 23 years old bo jest naprawdę godna polecenia. Od nas na pewno usłyszycie o niej jeszcze nie raz!




Komentarze

  1. Z widzenia kojarzę ten krem, ale nigdy nie stosowałam. Z firmy 23 years old miałam chyba 2 maski w płachcie i dobrze je wspominam, więc przy najbliższej okazji zerknę na krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda maski też mają bardzo dobre. Najbardziej doceniam fakt, że są takie cieniutkie ^^

      Usuń
  2. 23 years old znam, ale ta seria macie rację - chyba mi tylko na koreadepart ostatnio mrygnela, jak robiłam nowa listę zakupow, peeling na pewno muszę wypróbować - przypomina mi trochę peeling pads od neogenu, ale w trochę innej - bardziej delikatnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużym plusem takiej budowy tych płatków jest to, że są baaaaardzo mocno nasączone tym serum peelingującym i jeden spokojnie starcza na całą twarz i jeszcze szyje do tego :D

      Usuń
  3. A ja nie znam takiej marki :) No i co w przypadku, jak ktoś ma więcej niż "23 Years Old "? :D
    Z chęcią rozejrzę się za tymi kosmetykami :)
    Pozdrawiam Was dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obie też już 23 mamy dawno za sobą, ale uparcie wierzymy iż nazwa ma zasugerować, że używając ich kosmetyków wiecznie na te 23 lata będziemy wyglądać ;)

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć, że istnieje taka firma. Na pewno wypróbuję na sobie. :) Czy znacie może sklep, albo polskiego pośrednika, u którego mogłabym kupić? I jak z cenami w ogóle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badecasil można kupić przez ebay.pl oraz czesto znajduje sie na wishtrend. Cena może być minusem gdyż zwykle jest to ponad 100zł, ale kupując na miejscu w Korei również trzeba wyłożyć na ten kosmetyk 91zł jeśli akurat nie ma na niego promocji. Jednak warto warto :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź~ ^^ Czy macie swojego zaufanego sprzedawcę na ebay'u? Boję się kupować na zagranicznych stronach, ale jeśli tylko na takich jest dostępna, to będę musiała zacząć. :p

      Usuń
    3. Niestety w tej kwestii nie będziemy w stanie pomóc. Same kupujemy wszystkie kosmetyki na miejscu i z tego względu nie bardzo orientujemy się w kwestii internetowych sprzedawców :(

      Usuń
  5. Zainteresowało mnie to oczyszczające serum w kuleczkach? Można prosić o jakiś sprawdzony link, skąd można zamówić coś takiego? Jak wyszukuje w Google to wyskakuje mi tylko ebay... Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę ciężko nam doradzić sprawdzona strone internetową do koreańskich kosmetyków która wysyłałaby za granice :( Jednakże produkt mozna znaleźc zarówno na amazonie jak i ebayu

      Usuń
  6. Czy w polskim sklepie można to kupić? Po wstepnych poszukiwaniach nie znalazłam.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiamy się, że jest to produkt tylko dostępny w Korei, albo online :(

      Usuń
  7. Czy mogłybyście wrzucić skład (może być po koreańsku), albo zdjęcie składu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popular Posts